Pages

Sunday 29 April 2012

Andai lelaki tahu part I


Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-2nya kerana dia hanya mahu menguji kamu... Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya... Selagi dia dengan kamu, percayalah walaupun perempuan menganggap masih ramai lg yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik..

Andai lelaki tahu.. Apabila perempuan menjadi degil , dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan karenahnya. Percayalah hati perempuan itu sangat lembut..Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu... Apabila perempuan berkata ' tolong tinggalkan saya !' , dia tidak bermaksud menyuruh kamu pergi selamanya.. Dia hanya  ahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang percayalah dia akan mencari anda semula.. Itu tandanya dia benar-2 menyintai anda.. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional,. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda..

To be continue ~~~~~

No comments:

Post a Comment